söndag 7 mars 2010

Jag lever mitt drömliv.....

Hej Anna!
Vilken underbar dag det varit idag. solen sken och det var en värme i luften som jag saknar nu. Ja jag vet, jag är den av oss som tycker om vintern men nu börjar jag längta efter att ha lätta skor, sparka grus och känna solen mot ansiktet och se fräknar igen.
Barnens sportlov är slut och imorgon sätter allt igång igen. Jag älskar mitt jobb och njuter av mina utmaningar. Att inte riktigt veta hur nästa vecka ser ut och vad det finns att bita i gör att jag vet att jag är på rätt ställe. Jag har glömt att berätta att jag är en av dom nya utsedda ambassadörerna som regeringen valt ut för att vara en förebild i kvinnligt företagande förresten. Så det känner jag mig lite stolt över.
Jag slogs av vilken underbar familj jag har igår när O och I berättade vad som gjorde våran familj så bra. Det är så lätt att missa alla små stunder och ord i all hast i vardagen. men jag försöker verkligen se varje dag som en ny sida och nya underbara saker att se, höra och känna.

Som sagt jag lever mitt drömliv....
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Va roligt att du smygläst min blogg :) Och att du gav dig till känna så jag kunde läsa din super fina!
    Kram Hannah

    SvaraRadera
  2. Det blir gärna så att jag läser dina inlägg också när jag läser Annas. Jag är den där pappan i den där familjen som njöt av solen på sjön Mjörn i helgen tillsammans med familjen Hörstam/Strecker.
    Jag gillar så mycker Er idé om att skriva om livet så som Ni gör...jag gläds åt att läsa om Annas planerade besök i Stockholm när hon skall gå på Sköna Hems kurs och Ni skall träffas...och jag blir så glad att läsa att du lever ditt "drömliv". Det är bara att njuta!!! Kanske vi ses någon gång...Ha det gott! Jag kanske kommenterar något igen.
    /Joachim

    SvaraRadera