fredag 17 september 2010

Ljus

Hej Linda,

Nu har det varit tyst länge från oss, men det händer så mycket runt omkring oss, så det är inte konstigt.
Jag har hunnit gå en vecka i skolan och det har varit sååå kul. Jobbat med måldokumentation, konsekventsanalyser och strategier...låter kanske inte så kul, men det har varit mycket intressant och lärorikt. Det gick lättare att sitta still i en skolbänk än jag trodde och tiden har flygit iväg.
Nu är det helg och det ser ut att bli regn och åter regn...
Då får man väl stanna inne och tända lite ljus!

Bild från www.dixie.se


Ljusstakar från Hous doctor.dk

Avslutar med bilder från Housedoctors katalog 2010, älskar deras bilder. Hjärtat av syrullar sänder jag speciellt till dig, kära svägerska för att du orkar med att lyssna på mig, peppa mig och vara min mentor! Love U.



Ha en bra helg oavsett om det regnar eller ej, för efter regn kommer solsken:)

Kram från Anna

1 kommentar: