lördag 4 september 2010

Presenter

Hej Linda,

Måste bara visa några av sakerna jag köpte i Prag förra helgen,

Som liten hade jag en sådan här rysk docka som jag fick av min farmor, nu köpte jag en till Saga och det blev en hit!! Underbara färger (jag gillar ju färg, så den hade gärna fått stå i mitt kök...)



Den här underbara sockerströaren kunnde jag inte heller motstå, mera färg i mitt kök :)
Den är från det franska företaget, Pylones, som gör otroligt läckra inredningsdetaljer.

Den här fiskedrags pennan fick också följa med hem, inte alls onödig pryl...men A älskar ju att fiska och jag tyckte det var en kul present! Se mer av Pylones fräcka saker på http://www.pylones.com/
Ha en skön helg, nu ska vi gå och titta/lyssna på Amy Diamond som uppträder här i lilla Alingsås!
Kram från Anna.



1 kommentar:

  1. Tänka sig att det fanns en hemsida.
    Ska gå in där och kika nu.
    Ha en härlig fortsatt lördag!
    Kram Y

    SvaraRadera