söndag 12 september 2010

Skoldax

Hej Linda,

Vi har haft en hektisk och otroligt rolig helg, tyvärr fick inte kameran följa med på nått av det roliga (glömde den helt enkelt hemma)

Helgen började med en hajk ute på ön Pellholmen med våra goda vänner, det blev god mat, bastubad och sova framför öppen eld. Vi hade reflexpromenad på natten och A. hade gjort en tipspromenad helt själv som vi alla gick. Den fråga jag gillar bäst var:

Vad är köttfärs gjort av?
1. Senap
x. kött
2. ketchup

Helt underbart när dom tänker till de små!

På lördagen var jag och min man bjudna på 80-tals fest och det var en syn ska du veta. Jag i gula pums, mycket neon och kornblå mascara. U i vit kavaj, Lena PH linne och vita tubsockor....Tja, 80 talet var en modeupplevelse att minnas eller vad säger ni andra?

Nu ska jag sova för imorgon sätter jag mig i skolbänken för första gången på ca 11 år.
(Har tagit tjänstledigt från mitt jobb för att plugga företagsekonomi och lära mig att starta företag) Det ska bli hur kul som helst!


Ha en bra vecka.
Kram från Anna

1 kommentar:

  1. Lycka till med ditt kommande projekt - det vill säga skolarbete!
    Lät som om du haft en toppenhelg.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera