söndag 26 september 2010

Tar det lugnt kan man säga

Hej Anna!

Ja vad ska jag skriva? Jag vet att ni fortfarande sitter i bilen och påväg hem efter en helg hos oss. Och du som gått på kurs. Gissa om jag är nyfiken på att prata med dig imorgon och höra hur det gick idag.

Själv sitter jag trött i soffan och småbläddrar på Ikea och hittade en bild som jag gillade. Så fräck med alla färger tycker jag, vad säger du? Jag brukar inte falla för mycket färger men denna gjorde mig glad. Piggelinkänsla tycker jag.
Jag har varit borta ett tag på bloggen och det är inte riktigt frivilligt, jag har saknat det massor men som du vet har mitt jobb tar mycket ork och energi även om jag älskar mitt företag och arbetet med det. Det handlar nog om prioritering och just nu får det bli lite upp och ner med mitt bloggande. Men jag litar på dig och att du fixar det istället. Det är tur att vi är två.

Barnen har nog somnat redan, båda var så trötta efter att alla åkte. Men dom längtar redan efter nästa gång vi ska ses. Och jag med....

Ha det gott så hörs vi imorgon,
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej!

    Håller med, piggelinkänsla med alla färger!
    Hoppas du hinner ta det lite lugnt mellan varven, även om jobbet är kul.

    kram pernilla

    SvaraRadera