onsdag 6 oktober 2010

Framtiden

Hej Linda,

Långsamt, långsamt börjar livets pusselbitar att falla på plats. Utbildningen som jag går är fantastisk, både för kropp och själ.

Jag visste inte innan exakt vad den skulle innehålla, men den har levt upp till mina förväntningar och mer ändå.

För varje dag som går får jag en klarare syn på livet, människor runt omkring mig och även hur jag själv fungerar.

Jag är så lycklig att jag valde denna vägen, vid detta skedet i livet.

Jag är också så oerhört tacksam över att ha dig som energikälla, som stöttar i vått och torrt (det finns alldeles för många ENERGITJUVAR runt omkring oss, så jag är glad för att ha en rejäl energikälla)



Bilder lånade från www.kreativinsikt.se


Så nu är jag på väg, på något darriga ben, men med blicken riktad framåt!

Kram från Anna

1 kommentar:

  1. Tack snälla Anna! Jag blir så glad över dina ord, och jag hejjar på här på andra sidan Sverige.

    Kram

    SvaraRadera