söndag 17 oktober 2010

Jag älskar hösten

Hej Anna!

Jag känner att jag vill nog göra ett inlägg till idag, som jag sa i förra så saknar jag att blogga. Det är ett roligt sätt att höras av och visa vad som händer runt oss även om vi hörs av ofta. En bild säger mer än tusen ord, eller vad säger man?
Vilken dag det har varit idag. Jag älskar hösten. Luften, solen, färgerna och den krispiga känslan på gräset när det är frost. Vi tog med barnen till fårhagen som ligger vid vårt hus och gick omkring. Jag kan ibland slås över hur magiskt det är ute med allt som händer i naturen. Jag inser än en gång hur viktigt det är för mig att få vara i naturen. Det är där jag får min återhämtning och fyller på med energi. Jag borde vara ute mycket mer...

Nu blir det ett glas rött och njuta över hur underbart livet är.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar