fredag 29 oktober 2010

Höstlov!

Hej Linda,

Yes, fredag idag och inte vilken fredag som helst...det är långledigt för min del. För som vuxen student får man också höstlov vecka 44, jiipiii. Det har jag inte haft på minst 15 år...
Tyvärr fick S. tillbaka en inflamation i knät och går återigen på penicilin en vecka och ska ta det lite lugnt med benen, men vi hittar nog på massor av skoj ändå denna veckan.
Och till tosdag får vi storbesök från er, ännu mera jiippiii!

Just nu är jag så sugen på att köra igång lite projekt här hemma, behöver bla. lösa en arbetsplats till mig. Vi har inget rum över, så jag grubblar och grubblar över vad som ska bli bara min lilla vrå, där mina saker får ligga ifred...
Sökte lite på nätet för inspiration och hamnade som så ofta hos Martha Stewart, här är några inspirations bilder,




Alla bilder lånade från www.marthastewart.com
Den första bilden är på en liten liten secretär och den tanken har jag haft ett tag, för de tar ju inte så stor plats och man kan stänga in sina saker, men drömmen är nog mer som bild nr.2...Gott om plats och välorganiserat...
Till sist var jag tvungen att ha med en bild på en sååå fin almenacka, som hon tipsar om att man kan göra själv.
Någon som har bra tips på hur man löser en arbetsplats när man har minimal yta till förfogande? Vore kul med lite tips och ideer.
Ha en underbar fredag, här vankas tacco (ovanligt....)
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar