lördag 16 april 2011

Vår första Award !!!!!!!

Tack snälla Marthina från Holmbytorp för det. Vi blir jätteglada över att få en sådan tanke. Vi hade bloggen som ett sätt att prata med varandra från början eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Och delar så många intressen tillsammans, men nu har bloggen utvecklats till så mycket mer. Och självklart blir det ännu ett bevis att vi ska fortsätta när vi ser att även andra tittar in hos oss och tycker om den. Och nu vill vi ju gärna skicka vidare denna till 5 bloggar som vi gärna läser och tycker om
Trevlig lördag önskar vi er alla, Kram Linda och Anna

4 kommentarer:

  1. Grattis till er award - det är så roligt att få uppskattning! Kul att Linda tittade in till mig, nu hittade ju jag till er fina blogg! Nu ska jag ägna en stund åt att kika runt hos er innan jag börjar mina lördagsplaner. =0)
    Ha en fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. TACK snälla för er award, ni förgyllde dagen idag = )!!! Vad mycket fint det finns här!!!

    Ha en skööön dag!
    KRAAAM L-L

    SvaraRadera
  3. Åh tack snälla! Blir så himla glad :)
    Underbar bild också!

    Stor KRAAAAM
    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för utmärkelsen, det var väldigt roligt att ni ville uppmärksamma min blogg! :-)

    SvaraRadera