onsdag 11 maj 2011

10-årsdag= stor dag

Hej hej!
Idag är en stor dag, O fyller 10 år. Eller 2-siffrigt som han sagt flera gånger. Och det är så lustigt, det är alltid strålande sol på hans dag. Dom gick ut med varningar om regn och dåligt väder men jag har ännu inte sett något moln i det blå.
Att fylla 10 är stort. Mycket händer i denna ålder och jag kan men stolthet se honom växa upp till en underbar kille. Av sin klass fick han ett brev där det stod vad dom tyckte om hos honom och självklart fick jag några tårar när jag läste allt fint som dom sagt.



Morgonen startade med varm choklad och vispgrädde som alltid när någon fyller. Och massa paket. En av sakerna som stod på listan var 3 st jordgubbsdounats, hahaha han är knasig men visst fick han det efter skolan.


Som sagt, det har varit varmt här idag och i söndags kom poolen fram. Så idag blev det riktiga första badet(han doppade sig igår)











Det är inte lätt att få upp dom. Själv kommer jag vänta länge tills jag går i. Badkruka är mitt andra namn tyvärr...




Nej nu ska jag jobba lite, ligger efter massor.


Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar