onsdag 4 maj 2011

YourLife-Event

Hej alla!
Inte nog med vårtrötthet... Jag har åkt på något virusaktigt med feber ont i halsen och allmänt dålig. Och jag som ska hålla utbildning hela helgen. det blir nog bra ändå.

Jag var på YourLife´s event i måndags. Har ni läst tidningen YourLife? Jag rekomenderar den varmt. Gå in på deras hemsida här och titta er omkring och köp sedan tidningen. Det är en av få tidningar man läser från pärm till pärm. Jag hade biljett genom mitt företag och ville passa på när jag såg vilka som var gäster.
Detta event gästades av en av dom personer som imponerar stort på mig. Agneta Sjödin, fantastisk på tv och ännu bättre på att skriva böcker. Jag har läst 3/5 st och köpte den senaste på eventet och redan fast.
En varm person med många bra tankar om livet och synen runt det. Mycket jag själv kan relatera till.

Och här fanns jag med på en av alla bilder... Så nu vet ni "vem" Linda är :-) hej hej! Alla bilder kommer från deras hemmsida förresten som jag fått lov att använda och flera finns här



Ebba von Sydow var där 3 veckor efter att fått barn för att prata bland annat om hennes bok hon precis släppt, Kungligt snygg. Min väninna Lisa vann denna och det var mycket roligt att läsa under pausen.

Även Viveca Sten var där, hennes böcker har jag inte läst men efter att hört henne funderar jag på att läsa någon. Den senaste "Inatt är du död" kanske.

Nej nu ska jag kolla runt hos er istället.


Kram Linda

1 kommentar:

  1. Det verkar ha varit ett spännande event! Krya på dig! /Marthina

    SvaraRadera