onsdag 27 juli 2011

Vackra hus och snickerier



Hej på Er,
Ja, som sagt vi hade en mysig dag på Marstrand på västkusten i går. Inredningstokiga och husintresserade som vi är, svägerskan och jag, kunde vi inte låta bli att titta och suckta efter alla vackra hus på ön.
Vitt är ordet och fantastiska snickerier överallt, detaljer som man inte ser i nybyggda områden osv. Mmmm, man skulle inte gråta om man fick bo i något av de här husen och får man även utsikten och miljön runtomkring vore det ju fantastiskt! Varning för många bilder, men det var svårt att välja bland allt fint:D















I skrivandets stund är nog Linda på väg hem eller redan hemma. Tack för härliga dagar. Vi ses snart igen.

Kram från Anna

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga dagar ni verkar ha haft tillsammans och fina bilder har ni tagit. Jag som också känner mig tokig i inredning, hus och detaljer håller helt med om att det är underbart att bara få titta på sådana här vackra hus och detaljer. Man blir aldrig riktigt mätt på det :)

    Ha en fortsatt bra vecka till er båda!

    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilka fantastiska hus! Nä, gråta skulle man inte gjort där. :)
    Jag var med min familj i Hunnebostrand en långhelg under våren, och där fanns också fantastiska hus. Jag tror nog att man blivit lite lyckligare av att bo vid havet i ett hus med en fantastisk veranda! ;)

    SvaraRadera