söndag 13 september 2009

Köksinspiration

Hej Anna!
Jag känner sån lust att fixa i köket, det är nog höstmyset som knackar på dörren. helst skulle jag vilja tapetsera om med men tyvärr sa mannen stopp där. han har nog rätt i att vi har för mycket runt oss som det är just nu. Men drömma kan jag göra eller hur? Jag var inne på http://www.isabellasmith.com/ och herregud var mycket fint det fanns. jag har nu eln helt ny önskelista. Titta bara på på bilderna här under, alla dessa fina här liga bilder hittade jag på hemsidan. Gå in och kolla får du se. det får nog bli en beställning därifrån...







Hoppas att helgen varit bra, vi var i Strängnäs hela helgen, var faktiskt på husvisning med. Ett såååå fint hus. Med gamla trägolv och spröjsade fönster. Samt massa små vrår i hela huset. Helt i min smak. Men tyvärr var det för dyrt.
Hälsa alla.
Kram,
Linda

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Tack snälla goa du för dina fina ord på bloggen! Ser att du också har lyckats vända någonting jobbigt till väldigt possitivt! Så häftigt med såna som du som tar tag i det de vill och förverkligar det. Måste nog säga att jag gjort det själv också, men man blir alltid lika imponerad när man läser om andra! Jättefin blogg förresten, kul att ni också är två :-) Vi länkar er om det är ok! Kramar Charlotte

    SvaraRadera