tisdag 1 september 2009

Favoriter!

Hej Linda,
Har funderat lite på din innergård och hur du skulle kunna ha det där. Hittar ingen perfekt bild som innehåller allt, men man får ju plocka inspiration från alla håll och kanter, sätta ihop och skapa sig sin egen stil. Men vad vill ni använda gården till? Plats för att äta eller bara softa eller pyssla vid? Jag tycker att en trätrall skulle vara snyggt över hela golvet och sen få in olika matrial som betong, växter, tyger, ljuslyktor i mängder och vatten. Alla element!
Här är några fina bilder som kanske inte är nått för din innergård, men ändå en fröjd för själen. Jag kan bli hur lycklig som helst när jag ser en bild av ett rum, trädgård eller annat och känner att detta är JAG, så här vill jag ha det!






Alla bilder lånade från Sköna Hem.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi ses. Ska bli sååå kul att komma upp till er. Barnen längtar också och räknar dagarna.
Tusen kramar från västkusten och Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar