måndag 28 september 2009

Lights in Alingsås

Hej Linda,

Vad underbart kul det var att ha dig som inneboende två nätter förra veckan. Och ännu roligare att höra på dig när du föreläste i Borås, du är såå duktig. Jag gick hela dagen efter och kännde mig fri, inspirerad och hade lust att starta eget företag. Men så kommer verkligheten snabbt ikapp och jag blir tveksam och har ingen riktigt bra affärsidé. Men hjärnan går på högvarv efter sådana tillfällen, så vem vet...en vacker dag sitter jag kanske där med mitt eget företag!

Synd att du missade Lights in Alingsås i år, det är jättevackert, massor av internationella ljussättare kommer till lilla Alingsås och ljussätter olika objekt som är tända kvälls och nattid under hela oktober. Det kommer bli många promenader under denna månad vill jag lova. Här är lite bilder från årets ljussättningar:

Bilder lånade från http://www.alingsas.se/, där finns även information om evenemanget.


Bild från Alingsås skateboard park, häfftigt!



Ha det så bra, jag längtar redan till Halloween, då vi ses igen!
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar