torsdag 17 september 2009

Snabbvisit i Lysekil

Hej Anna!

Igår morse åkte jag och min kollega till Lysekil för att var med i Equiz-turnen http://www.equiz.se/ som är just nu. Att åka till Lysekil fick mig att tänka på havet direkt och jag såg fram emot kala klippor och tånglukt. (Något vi inte har på denna sidan tyvärr. ) Men iallefall så hamnade vi i skogen på spa-hotellet Vann, lite snopet men kvällen blev jättelyckad. Föreläsningen vi gjorde blev bra och jag passade på att träffa en gammal vän som jag inte sett på 14 år. Det var kul.

mia och jag på scenen

Idag när alla låg i poolen så tog jag en promenad i skogen för att samta mina tankar och intryck som kommit senaste tiden. Som du vet händer det mycket i mitt företag och runt omkring. Jag har märkt att skogen är en plats som jag får tillbaka mycket energi och kraft. Promenaden var precis vad jag behövde innan en lång resa hem.
bild privat

bild privat

Lycka till på mässan på lördag, det ska bli så kul att höra hur det gick. Ta kort så jag får se....

Vi ses på Onsdagskvällen efter att jag varit i Trollhättan (ja, en resa till) det ska bli så mysigt att träffa er.
Kram,

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar