torsdag 18 mars 2010

Jag har varit i Paradiset....

Hej Anna!
Jag har varit i paradiset, ellen nästan iallefall. Mellan Måndag-Onsdag var jag och min kollega nere i Ystad för jobb och bodde på underbara Ystadsaltsjöbad Ett hotell vid havet med New Englans stil, helt i min smak. Jag njöt vart jag än gick och det var lite svårt att konsentrera sig i möterna när alla dessa vackra detaljer fanns.

Rummet hade havsutsikt och underbara möbler,

Lokalen som vi hade informationsmötet i var underbar, jag passade på att ta ett kort innan det satte igång eftersom vi tog det när mörkret föll. Vilken syn...

En av alla platser jag satt och jobbade.

Detta är en dröm att ha, eget biljardbord och speciellt när det ser ut såhär...Och mellan allt var vi nere i SPA-avdelningen och badade, satt i solen och njöt i bubbelpoolen. Ibland är livet hemskt va? *Finss* Sa jag att våren var där, ingen snö och snödroppar i rabatten.

När resan närmade sig slutet satte vi oss här i dessa underbara fötöljer för att vänta på taxi till tåget.
Ja jag njöt,
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar