onsdag 24 mars 2010

Krasslig

Hej Linda,

Denna veckan hoppas jag att du kan stå för blogginläggen, jag är hemma från jobbet och känner mig allmänt krasslig, trött och har ingen lust till nånting, särskilt inte datorer.

Men en lägesrapport om vädret här på västkusten orkar jag väl med: i går ösregnade det nästan hela dagen och snön försvinner i rasande takt, har inte hunnit ut i trädgården och inspekterat, men jag misstänker att jag snart kan skåda de små söta snödropparna där, när de sista snödrivorna smält bort.


Och jag längtar verkligen efter att få vara utomhus och fixa och dona, är så trött på vårt stora renoverings projekt här inne (slipa trapp) så jag vill kräkas på det snart, det har tagit alldeles för lång tid, om du frågar mig och vi har levt i en otrolig röra alldeles för länge nu.
Men, men snart åker trädgårdshandskarna på istället hoppas jag,


Bild från www.broarne.se
Ha en bra vecka. Hör av mig när jag mår bättre igen.
Kram från Anna

1 kommentar:

  1. Åh vad jag längtar till våren när jag ser din fina bild!!

    Så ni hade regn.. här kom det 30 cm snö... :(

    Kram Jeanette

    SvaraRadera