fredag 17 februari 2012

Småprat....

Hej Anna och vänner!
Igår var jag i Västerås och föreläste. Jättekul och så fina ord jag fick tillbaka, det känns bra när man gör skillnad för någon annan :-)

Körde hem i snöstorm för att slänga sig i säng på 1 gång. Men inte förrän jag pussat på 2 sovande barn.
Och i morse fick jag en så fin present av dom. Ett äpple med budskap på, har ni sett dom på Ica?
Det ska bli gott att sätta tänderna i nu i kväll och njuta av att ha världens finaste barn.

Kram linda

6 kommentarer:

  1. Jag gillar också de där fina äpplena! Vad var det du föreläste om och för vilka?

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag föreläste hos Winnet Västmanland, ett spännande kvinnligt nätverk. Vet du vad det är?

      Kram Linda

      Radera
  2. Det har jag aldrig sett! Men oj vad fint det var! Vilken underbar present att komma hem till.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Tänk att få ett så fint äpple! Lycka!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så gulligt av dina barn! Vadvar det du föreläste om? ha en fin helg! Kram Lotta

    SvaraRadera