onsdag 29 februari 2012

POMPdeLUX

Hej Linda,
Idag öppnade POMPdeLUX webbshop. Jag hittade dit av en slump och blev helt förälskad i dessa barnkläder. Helt fantastiska små modeller som visar upp kläderna också. Titta in själv och njut!
http://www.pompdelux.se/
Här kommer ett smakprov
,







Är det någon som brukar handla deras kläder? Hur är kvaliten isåfall?
Som homeparty försäljare som jag är, blev jag väldigt nyfiken på konceptet, hmm undrar om man ska slänga in en ansökan om att få börja sälja deras kläder...

Någon som har erfarenhet av det?


Trevlig kväll till Er alla.


Kram från Anna

2 kommentarer:

  1. Underbart söta kläder- och barn;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,

    Jag har handlat mycket från PompdeLux i flera år och jag ääälskar deras kläder. Dom tål maskintvätt flera gånger i veckan och håller formen bra.
    I dag när webbshopen öppnade lade jag en stor beställning så nu längtar jag efter paket på posten! =)

    Ha det gott!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera