måndag 13 februari 2012

solsken med sjukstuga..

Hej Anna och vänner!
Här smyger jag in mer och mer vår, blommor och ljusa textilier kommer fram. Fröpåsar beställs och en ritning på tomten görs så jag vet vad jag ska göra när det är dax.

Idag var en underbar dag, solen sken och det kändes skönt att sticka ut ansiktet och känna solens värme på näsan. Tyvärr var det den enda gången jag fick tid för det. Satt hemma, uppkrupen och jobbade samtidigt som jag tog hand om en liten sjuk tjej. Det är så många sjuka nu, jisses. Bara i hennes klass var nästan hälften av barnen borta.
Jag är glad att jag klarar mig så länge jag gör det. Och jag har 2 intensiva veckor framför mig med föreläsningar och möten som inte kan avbokas. Det är bara att ta lite extra c-vitaminer mm och hålla tummen.

Eller är det någon där ute om har någon hemma-dunderkur att dela med sig av?

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Åhh trist, jag håller tummarna att du vaknar frisk i morgon;) Kram

    SvaraRadera