lördag 24 mars 2012

Påsken närmar sig...

God morgon Anna och vänner!

Hoppas ni haft en bra vecka och njutit av vårens solstrålar? Det har jag, ätit lunch ute, promenerat, haft möten ute mm Det gäller att vara flexibel hahaha, lustigt när man ber personen i fråga jag ska ha möte med om vi kan ta det ute istället på en promenad. Inte så vanligt märke jag.

Påsken närmar sig och i morgon åker allt fram. Dottern är laddad upp till tänderna för att få plocka bland kycklingar och fjädrar. 1 sak är dock redan framme och jag vet inte om det riktigt ät ett påskpynt? Var inne på Indiska och hittade detta fina ägg, jag har letat länge efter ett och blev lite kär i detta.
 Att den har fyllning redan är inte helt fel heller, hahaha
När jag var på mässa i Kista för ett par veckor sedan hittade jag denna söta groda som nu flyttat hem till oss. Bra att påminnas om att "göra en liten groda" då och då. Det får livet att le mer...
Nu ska jag väcka sonen, vi ska nämligen på Sportfiskemässan ett intresse vi delar och myser av.

Hoppas ni får en underbar lördag,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar