söndag 18 mars 2012

Trollhättan tur och retur

Hej Anna och vänner!
Tänk vad fort dagarna går, jag fattar inte :-) och nu har helgen tagit slut med. En helg som varit lugn och för mig att återhämtas. God mat och gott vin har funnits här hemma  I torsdags åkte jag och min kollega till Trollhättan för att föreläsa och sedan ta bilen till Örebro för att sova ett par timmar och sedan åka sista biten hem. Vi orkade inte ta resan samma dag, att föreläsa är det roligaste jag vet men jag märker hur det sliter när det är resa med i bilden.

En rolig sak var att jag träffade 2 jättetrevliga bloggare som var där. Och ännu roligare var att det var 2  som jag brukar titta in hos då och då. Millandante och Hemlängtan som båda är otroligt inspirerade bloggar och värda att titta in på.

På plats fanns även Anna som grundat Shyness. Vilka produkter. Dom bara ropar VILL HA och jag har nu min första kökshandduk på en krok i köket men det lär inte bli det lär inte vara den sista. Du kan hitta sakerna hos bland på Hemlängtans webbshop

Nej nu ska jag njuta av era bloggar istället för att sitta här och skriva.
Kramar Linda

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset om Hemlängtans shop! Den hade jag aldrig hittat om inte ni hjälpt mig!

    Önskar er en skön vecka!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra.
      det finns många fina saker där :-)
      Kram Linda

      Radera
  2. Tack Linda för inspirerande föreläsning. Intressant och trevligt att träffa både dig och Mia! Det värmer att du tycker om nya kökshandduken
    Kram / Anna

    SvaraRadera
  3. Och jag är så glad att jag träffade dig! Verkligen en givande föreläsning som jag har tänkt en hel del på så här i efterhand, tack!
    Kul också att komma hit till din och din svägerska's blogg. Jag kommer tillbaka!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera