tisdag 3 april 2012

Inspireras av andras bloggar

Hej Anna mfl!
En av dom stora anledningarna för mig att ha en blogg är att jag inspireras så av andras.Tack alla ni bloggare som förgyller min dag. Så ofta jag får idéer och nya tankar bara att läsa olika inlägg. Eller se färgkombinationer och nya recept, följa någons vardag och uppfyllas av sorg eller glädje. Eller något så enkelt som att handla kläder...


I fredags läste jag bloggen Signe1 och hitta den sötaste toppen för sommaren. Så lördagsmorgon var jag första kunden på MQ och handlade den jag med. Jag är inte alls någon klädes-shoppare utan riktigt tråkig faktiskt. Så det är en fröjd för mig att få gå in, hitta, betala och sedan gå ut. Så nu hänger den här hemma och väntar på att det ska bli varmt.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Jättefin, jag gillar verkligen den gråblå färgen. Och jag känner igen mig med klädshoppandet. Det ska gärna gå så snabbt som möjligt och jag ska absolut gå utan barn.

    Starkt att ha en sockerfri månad (men klokt att lägga den efter påsk!). Tror inte att jag skulle klara det...

    Hoppas att allt är bra med dig!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera