måndag 21 november 2011

Ibland säger det klick...

Hej Anna och vänner!
Vilken helg det varit, renoveringen i hallen fortsätter, dotterns rum möblerades om efter en tur till Ikea och nyköpt säng. Hon har haft en gammal sjukhussäng i järn men nu vill hon ha ett tjejrum och inte bebisrum som hon sa.

Så vad gjorde jag.... Jo fortsatte möblera om och denna gång i hallen och arbetsplatsen. Där har jag nu en vilstol kan man kalla det med ena halvan av sängen.

Blev riktigt bra om jag får säga det själv. Perfekt ställe när jag skall ta 5 min avkoppling från datorn. Önskar bara att jag hade lite nya kuddar.


Men det får jag fundera på vad det skall bli. Jobbiga problem va :-)


Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Hej vännerna mina<3 Å det var en väldigt charmig"säng" den kan man verkligen ta en liten NAP i, hihi.
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera