måndag 7 november 2011

Tillbaka...

Hej Anna och alla ni andra jag har saknat såååå...



Det har varit en lång paus för mig och om jag inte sätter mig ner för att skriva är det risk att jag har en evighetslång paus, vilket jag inte alls vill.( till och med min mamma undrar varit jag är :-))

Jag har läst och följt alla bloggar i tysthet och funderat på vad det är jag vill göra med vår blogg. Vi startade den för bara oss själva men den växte och jag satte mycket högre krav på mig själv än det jag kunde prestera. Kanske någon om känner igen sig?


Jag älskar blogglivet, det ger mig massor och nu är det dax för mig att ge tillbaka. Lite, då och då... Lite mat och vin, lite möbler och textiler och lite blommor. Precis dom sakerna jag älskar...



Hoppas ni mår bra alla,



Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Snyggt fat du visar!! Det är väl så, hade aldrig trott att bloggandet skulle ta sån tid, men oj va jag gillar det!
    Kul o se att du är tillbaka, Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Hej båda mina vänner, jag vet precis vad du menar, jag kände ett tag som du. Men så tänkte jag att jag började ju blogga för att skriva av mig och hitta inspiration hos er andra. Inget krav fanns på mig att prestera. Så jag sade till mig själv att fortsätta göra det jag själv vill för mig själv. Och så får det bli en bonus om andra läser, kommenterar och gillar det. Annars är det lätt att tappa bort sig själv.
    OCh jag vill bara vara mig själv,( hihi) Har jag snort in mig rejält nu??? ;)
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  3. Vi gör det på vårat sätt i våran egen takt, det vet du vännen min! Kram kram från lilla svägerskan:)

    SvaraRadera