fredag 18 november 2011

Jul i mina tankar...

Hej Anna och bloggare!
Jule kommer närmare och närmare. Om 1 vecka är det advent och jag börjar planera lite smått hur jag vill ha det. Hoppas bara hallen hinner bli klar, jag vill inte stå med verktyg till advent.
Jag har tittat runt på massa julinspiration och älskar det naturliga som är iår men kan inte släppa julrött, pepparkakshus och massa tomtar.
Denna bild hittade jag på hemmakanalen.se och det är lite av vad jag vill. Klassiskt....

Och nu blir det fredagsmys och mer googlande...

Kram Linda

5 kommentarer:

  1. Håller helt med...tänk att det är första advent på söndag;) önskar er en fin helg. Så fin er blogg har blivit. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Jisses jag har förlorat 1 vecka
    ;-) men nu är det ändrat till 1 vecka istället för 2 som jag trodde det var...
    Önskar dig detsamma. Och tack, det känns mycket bättre med detta utseendet.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder!! Tycker som du att rött hör julen till, det är bara så!! Klassiskt!!!!

    Önskar dig en riktigt skön helg!

    Stooooor kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Det finns inget härligare än julinspiration! Önskar dig en underbar helg/Kram Marthina

    SvaraRadera
  5. En vecka kvar bara, helt otroligt. Tiden springer sin väg. Dags för mig att ta mig upp på vinden för att plocka ned julsaker :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera