söndag 30 augusti 2009

Uterum

Hej Anna!

Tack snälla för dom värmande orden. Jag blir jätteglad av att se dig jobba med Perfect home. Du är som skapt för det.

I fredags var jag på Formex och oj vad underbara saker jag såg. Nu vill man ännu en gång göra om hemma. Hur kommer det sig? Det behövs inte mycket för att nya ideer ska komma upp. Stackars D, han blir nog sterssad av alla roliga ideer jag fått.

Nytt är uterum, jag vill göra något med vår tråkiga innergård. Nu när det är slutet på sommaren och man söker skydd mot den kalla vinden. Tända ljus och svepa in sig ei en varm härlig pläd. Jag har suttit hela Söndagskvällen och kollat runt lite men jag tycker tyvärrr inte att det finns så stort utbud. Jag behöver hjälp, tips?


Lånad av pottery Barn

Lånad av Zandvoort



Lånad av Martha Stewart


Lånad av Bo berdre

Kram,

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar