lördag 27 februari 2010

Inredningskurs och vårlängtan!

Hej Linda,
Ja, det stämmer, det blir kurs för mig i april och det ska bli så kul. Dels för att det är en kurs som jag länge velat gå, men som visat sig vara fullbokad hela tiden. Dels för att jag får chansen att bo hos dig och ser fram emot några "snack"kvällar med dig, gott vin och god mat(för det bjuder du väl på:)
Kursen jag ska gå är en inredningskurs som tidningen Sköna Hem arrangerar, den har bra rykte och ska vara otroligt givande, jag fick chansen pga. att en tjej inte kunde gå och jag fick
då köpa hennes plats. Läs mer om kursen här: http://www.skonahem.com/inredningskurser/



Nu har då äntligen snön börjat smälta bort här nere på västkusten, vi har haft plus grader i två dagar nu och fort går det att få tak och vissa vägar snöfria. Jag var i mataffären i går och då hade dom plockat fram alla fröpåsar längst fram i butiken, snacka om att man blir sugen på att börja påta i jorden. Drömmer om min altan till våren, vi ska fixa till den så att den blir lite mer ombonad i år. Vill ha mycket kryddväxter och fina krukor...

Bild lånad från www.madamstoltz.dk

Bild lånad från www.madamstoltz.dk

Men jag får nog ge mig till tåls ett tag till, än är det inte över med denna vinter (dom lovade visst lite snö på måndag igen...)
Nu är det snart melodifestivalen, det är inte så dumt det heller!
Kram från Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar