lördag 6 februari 2010

Spår från mina barn...

Hej Anna!

Här hemma är är det full fart som vanligt idag, igår hade vi en lugn dag efter en natt med magsjuka. Idag finns inga spår alls från det.

Jag älskar dagarna då vi går här hemma tillsammans. Tiden med barnen är den bästa eller hur? Jag tog mig en stund i huset idag för att se allt O och I har gjort. I varje rum finns det något dom skapat, jag vill att dom ska se och uppleva att vi alla bor här och gör vårt liv tillsammans. Både O och I tycker om att rita och måla. Bakom varje blid finns en berättelse och vad det betyder för dom. Det är underbart tycker jag. Deras fantasi har verkligen inga gränser och det är dom bästa stunder när dom och jag har tid att sitta tillsammans.

Ikväll ska vi mysa och titta på melodifestivalen. Ska ni?

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar