lördag 13 februari 2010

Pysseldag

Hej Linda,

Vår dag började kl 05.15 idag, suck, A ropade från sitt rum om att han ville spela på sitt nya spel...stön, vi som trodde att han skulle roa sig själv nån timme och att vi skulle få sovmorgon. Men ack vad vi bedrog oss, han är sällskaps sjuk vår lille kille, varför ligga själv när man kan väcka hela familjen???

Ja, som vanligt så jobbar min man med våran trappa på lördagar och jag försöker hålla mig borta från huset. Idag promenerade vi bort till min mor och jag började sy på min Tilda ängel som jag beställt från Panduro Hobby. Älskar hela deras Tilda serie kolla in här: Panduro Hobby





Det är denna modellen jag håller på med just nu och den ska få pryda mitt vardagsrum när våren kommer.


Har även inhandlat en Tilda fågelholk som jag ska måla och ha ute på vår altan till sommaren,

Pyssel, pyssel mmmm, det är så kul, när man äntligen får lite tid över till det!
Ikväll blir det melodifestivalen igen, hoppas på bättre startfält än förra veckan, vad tror du?


Kram från Anna

2 kommentarer:

  1. Puh vad tidigt, mitt i natten nästan. Jag tycker min lillis vaknar tidigt 7,30;)

    Fin ängel...
    Ha det gott/C

    SvaraRadera
  2. Hej på er!

    Ja, fy för tidiga morgnar.
    Jag älskar också Tildadockor!
    Vad roligt att ha en svägerska att dela blogg med.
    Det har inte jag, men jag bloggar ändå. ;-)

    Vill ni vara med i utlottningen av ett somrigt armband och en söt necessär i päls, så kika in till mig.

    Kram
    ♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

    SvaraRadera