fredag 5 februari 2010

Trädgårdsdesign

Hej Anna!
Här är det lika vitt som vanligt denna vinter, och vi är lite olika där eftersom jag njuter av vädret just nu men samtidigt kliar det i fingrarna att planera vårens alla ting.
Eva von sydow är en trädgårdsmästare som jag har lärt känna det senaste året håller en utbildning snart om att planera sin trädgård.Och den har jag anmält mig till. Utbildningen kommer att ge dig tillfälle att planera din trädgård, hela trädgården eller del av trädgården. Hon går i genom formen utifrån din önskemål, behov och ger dig grunder och idéer, från övergripande arkitektur till utsmyckning av små detaljer.I kursen ingår hur du tar fram din egna trädgårdsritning, estetiköverväganden, teknik och rimligt omfång.
Och jag längtar efter att få sitta och planera trädgådrden, jag får aldrig till den känner jag. Är du eller någon annan nyfiken på kusren kan du klicka här och gå vidare till utbildningar.

Eva von Sydow

Det ska bli så spännande och skönt att vara kreativ på ett annat sätt än vad jag är i mitt arbete i vanliga fall. Bilderna kommer från Eva hemsida som jag har tillstånd att använda.

Nu ska jag ta hand om en sjuk dotter, ha en härlig helg,

Kram

Linda


1 kommentar: