tisdag 20 september 2011

En vanlig dag på jobbet...

Hej Linda,

Idag tänkte jag visa lite bilder från mitt jobb, det har varit en rolig dag, en sån dag då jag verkligen älskar mitt yrke. Idag var det pyssel på hög nivå och det gillar ju jag, men vi börjar från början,



Vad ska detta bli?



Ett stooort garn nystan,




Efter lite pyssel blev det flera stora, häftiga garn nystan!




Sen det viktiga momentet: STRYKA!




Vika tröjjor rakt och snyggt,




så att det blir perfekta högar!



Mera garn och mysiga tröjjor i mustiga färger,




Klädd för en färgglad höst!




Slutresultat! Ni har säkert gissat vad jag jobbar med, jag jobbar som visual merchendiser (dekoratör). Världens roligaste yrke! Om ni tittar mycket på tv i dagarna kommer ni känna igen en viss reklam och även lista ut vilket företag jag jobbar på:)


Ha en bra dag och en färgstark höst.


Kram från Anna

6 kommentarer:

  1. Åhh, vad kul! Och vad duktig du är! Det där hade jag velat lära mig, hur man skyltar på bästa sätt. Det måste vara väldigt inspirerande!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Vad läckert! Vilket underbart yrke det måste vara! Färgerna är underbara. Har redan listat ut vilket företag det är :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Himla bra, o vilka mustiga goa färger!! Jag som inte ser på svensk tv, kan du säga vart du jobbar ?!! Ha en fin dag, klem Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint och jag kan förstå att du tycker det är världens roligaste yrke.

    Ha en bra dag!
    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  5. Underbart att få utlopp för sin kreativa sida. Såå läckert det blev!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Tack Anna! Vad kul att du gillar vår webshop! Sakta men säkert går det framåt, ibland tycker vi att det går lite för sakta......men oftast så inser vi att det nog är rätt bra. Vi hinner verkligen tänka efter och få till det så som vi vill!
    Kram Jennica

    SvaraRadera