måndag 17 augusti 2009

Champagne och film?

Hej Anna!
Ja visst är det härligt med GreenGate, så underbara mönster och färger. Jag satt hela kvällen och läste bloggar och var inne på nätbutiker, vilken lycka. Flera timmar att bara göra Linda-
saker.
Ja du vet ju hur mina kvällar brukar se ut. Jobb och jobb, men så är livet med eget företag. Fast du vet ju vilken passion jag har för företaget. Och det är även det som är friheten, när jag själv kan välja hur jag ska jobba. Det tycker jag om.

Som sagt, igår var ingen jobbkväll alls utan det gick i champagnes och kräftornas tecken för mig och D
Vi hyrde en film åt barnen, och åt grönsaker med dipp. En favorit för oss alla. Filmen var bra tycker jag, passade oss alla 4 med både skratt och tankeställare.

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar