söndag 9 augusti 2009

Kräftskiva

Hej Anna!

Idag är vi lite trötta i familjen, vi hade kräftskiva med grannar igår. Jättetrevligt och det blev sent. En perfekt kväll att sitta ute och äta kräftor och lära känna sina grannar lite mer. Men det bästa är ändå kräfterna får jag säga. det finns inget bättre tycker jag. Surpla och skalandet gör hela känslan. Jag skulle kunna äta kräftor hela året tror jag.
Ja du köksdrömmar går man alltid i tycker jag, även om vi har ett ganska nytt kök och att det är stort så finns det alltid saker man vill göra. just nu funderar jag på om vi ska tapetsera om igen där. Jag vill ha en ljusare tapet, ibland känns det för beige där. Här ser du 2 köksblider som inspirerar mig, jag är mycket för den lantliga stilen som du vet och drömmen vore verkligen att ha en eldstad i köket. Öppna hyllor är väldigt snyggt med. Men undra om det är så praktiskt?

Imorgon är det jobb igen, det ska bli så kul.

Hälsa alla, Kramar Linda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar