fredag 29 januari 2010

Blir det någonsin vår?

Hej Linda,

Det märks att vi jobbar mycket nuförtiden, du och jag, långt i mellan inläggen tyvärr. Men nu är det äntligen helg och jag ska bara vila. För Er som undrar vad som händer med våran trapprenovering (lovade att regelbundet fota och följa upp det projektet på bloggen), så har det stått still ett tag. Det luktar tyvärr otroligt äckligt när vi tar bort det gamla limmet, så jag och barnen måste hålla oss borta när U skrapar. Så det blir att åka till simmhallen i morgon och sen får vi väl åka och hälsa på någon tills han är klar. Men det tar otroligt lång tid att skrapa/slipa en gammal trätrappa!

Idag har det varit isande kallt ute igen och jag längtar så jag kan dö till våren, när kommer den i år? Drömde mig bort på Pottery Barn Kids hemsida en stund och visade även min dotter lite bilder därifrån, hon var förstummad kan jag säga, finns det sådana fina rum på riktigt mamma, sa hon. Även om jag tycker att hon har världens finaste rum redan, så kan jag inte annat än att hålla med henne. Man får ju ännu mer vårlängtan när man ser dessa bilder, sååå läckert. (Tack Eva-Lena för att du tipsade om deras hemsida, du vet allt vad jag gillar:)









Alla bilder från www.potterybarnskids.com


Så synd att man inte kan handla från deras sida, får väl ta mig en tur till USA....
Jag blev så inspirerad av bilderna så jag var även tvungen att ändra lite färger här på vår blogg, vill ha det lite vårigt även här, är det ok Linda?
Ha en skön, förhoppningsvis avkopplande helg!

Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar