tisdag 5 januari 2010

GreenGate

Hej Anna!

Jag håller med dig om att julen börjar gå mot sitt slut och vi som var så tidiga i år. det är så mysigt när vi plockar fram våra julsaker och pyntar huset. Det blir en annan värme inne tycker jag. Men när nyår är slut börjar jag längta till tulpaner och ta fram GreenGate muggar.
Jag var inne på http://www.systerlycklig.se/ förut och njöt av alla vackra ting, det är därifrån som bilden kommer idag.

Jag gillar deras sätt att blanda färger och mönster och det ser alltid så hemtrevligt ut.

Här hemma är det nu -17 C ute och snön gnistrar så vackert, jag ska snart ta mina barn och krypa upp på övervåningen och tända en brasa. Jag jobbade första dagen igår, jättehärligt att sitta på sin stol igen och få vara så kreativ som jag kan bli.

Ha en skön kväll,

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar