söndag 24 januari 2010

Blommor och vårkänslorna är påväg

Hej Anna!

Oj, vilket glapp det blev med inlägg. Ibland får jag verkligen ingen inspiration om att berätta något alls. Vi kom precis hem från mina föräldrar och solen skiner utanför os. Och helt plötsligt så kommer all kreativitet tillbaka. D blev så orolig för alla "jag vill"-projekt så han tog sig en runda ut för att springa hahaha han hoppas nog på att det ska gå över tills han kommer tillbaka.Såhär är det varje vinter och efter min födelsedag, rosa och blått smyger sig in i huset tillsammans med grönt. Formex gav verkligen mer inspiration. Och greengate montern var lika underbar som vanligt. Synd att man inte får ta kort.

Jag sitter och planerar blommor i mängder och läser alla mina trädgårdsböcker samtidigt, och om ett par veckor ska jag gå en kurs i att rita och planera sin trädgård. Det ska bli så roligt.... Synd att du inte bor närmare det finns nämligen platser kvar ;-)
Ha en underbar dag,

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg och rolig idé att skriva tillsammans!! Mycket roliga idéer för en som bor i en etta och drömmer om hus. Köpte iallafall min första tulpanbukett i helgen. Det var jag värd!!

    SvaraRadera