fredag 1 januari 2010

Nyårsdagen!

Hej Anna!

Gott nytt år till er.

Idag är det nyårsdagen och även om vi inte hade folk här hemma utan var bara familjen så är vi trötta och slitna. Utanför köksföntret lyser solen och det är -7, ett underbart väder att promenera i. Jag hängde ut från fönstret bara för att ta lite kort men man ser tyvärr inte hur mycket snö vi har.

Igår åt vi god mat och drack champagne hela kvällen. Du ver ju att jag älskar och laga mat. En fröjd en helg som denna. Jag önskar bara att jag var duktigare på viner och dryck till. Barnen hade planerat förrätten och gjoder ordning den medans vi satt och njöt. Jag försökte ta kort så ni skulle få se men dom blev dessvärre så dåliga.
Vi fick i allefall grönsaker och dipp,det gjorde dom verkligen bra. Jätteroligt att ha med dom i affären då dom skulle handla ihop allt själva.
Vad skönt att det gick bra med resan hem. Det var så roligt att träffas igen. Och visst var det fint i Länna. När vi var ute på vår lilla fotorunda tog jag detta kortet vilket jag tyckte var lite kul.

Anna med sin kamera

Det ska bli roligt att följa din utveckling med foto. Jag har själv tittat runt lite för att köpa en ny kamera. Vi får lära varandra lite tips kanske?

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar