tisdag 12 januari 2010

Datorer med smak

Hej Anna!
Vad roligt att trappan är igång och det kommer bli jättefint. Du vet ju hur vår trapp ser ut och jag behöver verkligen inspiration till vad vi ska göra med våran. Det är svårt med trappor tycker jag.

Nu har jag jobbat ett par dagar och jag älskar mitt jobb. Ni som inte vet vad jag jobbar med så är jag delägare i ett företag som heter Business in Heart. Ett företag som skapar mötesplatser samt att vi driver ett nätverk för företagsamma kvinnor. http://www.businessinheart.com/ där blev det lite egenreklam tror jag.
Iallefall så är datorn ett stort vektyg och nu börjar det verkligen bli roligt med datorer och tillbehör.

och dataväskor finns det massa roligt men jag har fastnat för en. Targus elegant leather tote heter den och bara namnet säger en del hi hi hi. Tyvärr så kan jag inte säga var bilderna kommer ifrån för att en god vän mailade dom, hoppas det inte finns någon som misstycker.

Visst är den snygg...

Kram

Linda

1 kommentar: