måndag 14 mars 2011

Inspiration

Hej,
Som sagt i förra inlägget...barmark på västkusten, vi har sett våra första snödroppar i trädgården och även krokus. Yes, vi är på gång!

då blir man ju lite sugen på vårigare inrednings detaljer. Här kommer en "lista" på vad jag önskar mig hi, hi,hi...

Väska från http://www.broarne.se/ och PIP Studio, kan det bli vårigare än så?


Underbara porslinsmuggar från Falby, även dom finns på Broarne.

Och hur söta var inte dessa äggkoppar(Falby, från Broarne) till påsk? Bara måste ha, känner jag...
Till sist måste man väl ha några söta servetter att duka med, dessa från danska Greengate är ljuvliga (undrar om man vill smutsa ner dem...)

Ja, som ni förstår älskar jag färg, mitt hem går i vitt och beige på väggarna, men på de små detaljerna måste jag bara ha färg och fina mönster.

Ha det bäst hoppas våren har kommit till Er med!

Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar