torsdag 3 mars 2011

Vi är på valpbesök

Hej Anna!
Hoppas att det är bra med er alla.
Vi är nu i Strängnäs för att träffa en riktig busig liten hund, och en sååååå söt Moa...

Det är mycket lek och spring i huset. och O är totalt förälskad i denna lilla tjej. Dom har varit ute och gått, myst och busat.
Det är så härligt att se honom när han träffar djur. Och det har alltid varit ett stort intresse för honom vet vi. Ja du vet, ugglor, kaniner, hund mm har stått högt på hans önskelista. Tyvärr är det nog jag som sätter stopp för att skaffa hund. Jag ser inte själv hur jag skulle hinna.För ansvaret kommer att ligga på mig och D hur roligt han än tycker att det är.
*BÄSTA VÄNNER*


Även I har tagit en liten promenad men är inte lika glad i allt spring, men det släpper snart tror jag.
Det är roligt att se en valp när man är ute, dom hittar massa spännande saker. Och allt är nytt, helt plötsligt finns en kotte där som är såååå spännande att utforska. En tankeställare för mig som alltid är i farten. Ja det gäller att stanna upp i livet så man inte springer ifrån alla fina, spännande kottar.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar