lördag 26 mars 2011

Resor under veckan

Hej hej!

Det har varit tyst från mig denna veckan och det beror helt på mitt jobb. jag har varit nere i Ystad på underbara Ystad Saltsjöbad som jag skrivit om inna. Jag älskar det stället. Stilen och atmosfären är helt fantastisk och solen sken. I torsdags tog jag mig en stund för att njuta av havet och våren. Det gjorde mig väldigt gott. Jag har tagit ett par bilder och ska se om jag kan visa några.
Sedan for vi iväg till Helsingborg för att i fredagsmorse föreläsa.

När vi ändå var där redan på torsdagen så tog vi en tur över till Danmark och där hittade jag denna härliga väderstation som jag så länge har velat ha. Så nu slog jag till. Den ska få sin plats på baksidan så vi kan hålla koll på väder och vind :-)



Hoppas att er vecka varit bra, jag ska sätta mig och titta runt hos er, känns som om jag missat massor.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. En sådan har vi också, brevid vår ytterdörr. Dock måste snöret bytas.. hehe.. Nu när det stormat så här nere (med snudd på orkan då tydligen) så har snöret blivit tunnare och tunnare och nu har det till slut bara blivit en tunn tråd. Så det är väl dags med ett nytt snöre, så vi kan fortsätta hålla koll på när det nästan är orakan igen ;)

    Ha en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Hej där :) jo Ernst produkter ur serien Odla kommer vilken dag som helst hoppas vi. Ska hinna lägga ut dem innan till och med.

    Nu ska vi ut o renovera lite i lagret :)
    Hoppas du med får en solig söndag och en goood frukost :)
    Kram
    Lina

    SvaraRadera