lördag 5 mars 2011

Melodifestival och magsjuka

Ja usch, jag åkte på magsjuka inatt och har haft hela dagen i soffan helt orkeslös. Mitt i sportlovet och renovering. Kunde jag valt bättre tid? (förutom alla nya bloggar jag hittat under tiden som jag bara legat där) Njjjjaaa...
Sitter framför tv,n och väntar på att melodifestivalen ska börja. Inte för att det är så bra i år kan jag tycka men det hör till att sitta här. D kom hem med cdskivan för 2011 i dag och faktiskt var det flera låtar som var så mycket bättre när man inte såg dom. Känns lite sorgligt men så är det.

Trevlig lördagskväll önskar jag er.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Åh hoppas du mår bra nu!
    Ja det var kul att pimpla på isen :) Blåsigt men soligt.
    Underbar vovve du visar, sån skulle jag med vilja ha :)

    Lina

    SvaraRadera