söndag 6 mars 2011

Kuddar

Hej på Er alla,

Det var ett tag sedan jag (Anna) visade mig på vår blogg, men nu tar jag nya tag och passar på att berömma dig, Linda, för alla dina fina inlägg. Det är tur att vi är två som sagt, om den här bloggen, då den enes ork tryter, så finns alltid den andre där och håller ångan uppe. Vilket team vi är!!!

Idag tänkte jag visa lite bilder på en del av mina kuddar som jag har sytt den senaste tiden (det var ju ett önskemål från dig Linda eller hur:)
Kuddar är något jag älskar att göra, du kan förändra ett helt rum bara genom att byta kuddar (och kanske gardiner). Nu när jag startat upp eget företag också, så kan jag även glädja andra med mina verk och syr gärna upp på beställning.




Här blev det några coola kuddar i jeanstyg och med stjärnor till sonens rum,


och här blev det nya till vår soffgrupp,


När min dotter såg alla nya kuddar undrade hon varför hon inte fick några...så det blev några runda till henne i underbara Tilda tyger från Panduro. Rättvist ska det vara!


Nu håller jag för fullt på med ett nytt kuddprojekt, testar att trycka på linnetyg, som sen ska bli kuddar, här kommer ett litet smakprov på dem (dock taget med en sämre kamera och under sämsta tänkbara ljusförhållande...)




Bättre bilder utlovas när alla dessa är färdigsydda! I morgon är det måndag igen och vi får ta nya tag, ha en bra vecka 10 allesammans!

Kram från Anna

2 kommentarer:

  1. Ååå vilka snygga kuddar!
    Tack för att du tittade in hos mig :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vad roligt att du tyckte väggen blev fin!! =) Jag är såå nöjd. Annars är allt bra, det rullar på... Blir det Barcelona? För min del går det sakta, men man vet aldrig... ;-)

    Vilka fina kuddar du gjort, du är superduktig!! =)

    Kraaaaam

    SvaraRadera