söndag 27 mars 2011

Smoothimorgon-recept

Hej och Godmorgon! Jag skriver titt som tätt om mat och familjelivet, frukost och att jag ska fika eller äta. Men sällan ger jag några recept på vad jag verkligen gör i köket. Därför bestämde jag mig i morse att jag ska bli mycket bättre på att dela med mig. Jag har massa bra enkla och goda recept som säkert skulle passa er alla ibland. I morse gjorde jag I´s favortismoothi. Det är så enkelt att göra och bra är det med. I denna har jag bara:

2 dl havremjölk

1 dl björnbär

1 banan

3-4 jordgubbar

lite råsocker

Mixa ihop och njut


Trevlig söndag, idag bär det iväg till växtaffären för lite inspiration och inhandling. Det blir nog något för påsken. Här har vi nämligen redan tagit fram våran påsk :-)


Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar