lördag 28 januari 2012

Badrumstankar..

Hej Anna och vänner!


Sitter i sängen med en sjuk liten dotter, hon har feber och hostar långt ner i lungorna. Låter hemskt men alla i hennes skola verkar fått samma sak. Bara att hålla tummen om att vi andra inte åker på det.


Jag passar på att leta inspiration ang badrum, vi har ett slitet och hemskt som måste göras något åt, eller hur Anna?

Nu har jag kommit över ett badkar med tassar inte ett gammalt utan nytt och lite trendigt och direkt börjar funderingarna hur vi ska göra. Igentligen vill jag ta ner väggen mellan gästtoaletten och badrummet innanför, flytta en vägg så jag får större tvättstuga med mer förvaring.

Men det vill inte maken, han tycker det är bra som det är :-) någon som känner igen det?


Under tiden jag övertalar honom så letar jag inspiration och idag fann jag bilder på sköna hem. Och det är dom jag visar idag.



Hoppas ni får en härlig lördag,


Kram Linda

7 kommentarer:

  1. Badrum ja, kunde oxå tänkt mig o ordna nytt! Eller inte JAG men "vi"!!
    Men et är väl hos oss som hos er att "vi" är den som gör jobbet m o renovera o riva/bygga upp väggar c",)
    Hoppas ni kommer till en lösning!

    Klem Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna!
      Jag hitta nog en lösning till slut, saken är den att jag har så många idéer som behöver bearbetas.

      Kram

      Radera
  2. Så fina badrumsbilder.
    Ha en fin helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Jättefina inspirationbilder! Såna blir man glad över:)

    Jag tycker din idé lät bra, se till att övertala honom du;)

    Kram pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pernilla! Visst blir man glad :-)
      Jag hoppas det går, saken är den att jag river gärna och fixar men är så mycket sämmre på att återställa hahaha och det behövs ju lixom... Och snyggt kommer det bli.
      Kram

      Radera
  4. Stackars lilla dottern, hoppas det går över snart! Ni får passa på att njuta tillsammans nu:-) jättefina badrumsbilder! Ja visst känner man igen det där ha ha. man får inte ge sig.....:-)kram!

    SvaraRadera