söndag 29 januari 2012

Söndag och solen skiner...

Hej Anna och bloggande vänner!

Titta ut.... Vilken sol vi har idag, ja iallafall på östkusten. Och nu inser jag vad jag har saknat den. Jag fick sådan energi att jag redag gjort allt på min att-göra-lista idag. Inte var den stor men med tanke på dottern igår så blev jag själv väldigt lat :-)

Morgon började med en skål blåbär och jordgubbar mixat tillsammans med havremjölk och lite honung. För att inte vara en frukostmänniska så är det en underbar start.

Sedan var det full fart att städa, tvätta och fixa. Söndagsjobb ni vet... Tyvärr kommer vi inte ut ur huset idag heller men det ger mig mer tid till en tanke som sitter hårt i huvudet. Mer om det längre fram.Men ni vet när det kommer upp en idé och den släpper inte, den bara finns där hela tiden... Och gör en sååå glad. Drömde till och med om den och vaknade med ett leende i morse. Jag tror att jag ev hittat ett spår... Mer kan jag inte säga tyvärr men jag lovar att berätta en annan gång.



Önskar er alla en solig söndag,



Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar