söndag 19 juni 2011

Boktips!

Hej Linda mfl.




Måste bara visa upp mitt lilla fynd jag gjorde igår. Var i mataffären och skulle bara ha lite mjölk och dyker då på en pall med böcker och hittar den här guldklimpen,



Den innehåller väldigt många fina bilder, bra inspiration och många bra beskrivningar på hur man tillverkar de olika projekten,






Ja, när man minst anar så hittar man små skatter. Jag har streckläst boken och jag är säker på att du kommer bläddra en hel del i den nästa gång du är här Linda.

Föresten, barnen frågar redan, när vi ses nästa gång. Hoppas det blir snart.

Kram från Anna

3 kommentarer:

  1. vad jag längtar efter att komma ner till dig snart (och inte bara för boken hihihi)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Den boken har jag också, hittade en hel del bra tips där.

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Hon skriver fina böcker Anna, var på hennes föreläsning i våras! Tack för att du vill vara med i min utlottning! :o)

    SvaraRadera