måndag 20 juni 2011

Finbesök på lunchen!



Hej Anna och ni andra!
Idag hade jag lunch hemma, jättemysigt. 4 tjejer och en Grekisk sallad. Dukning börjar bli ett litet intresse och jag testar på små saker lite då och då. Jag gillar inte när bort svämmar över av saker utan jag vill att maten ska få sin rätta plats men att ta fram färg och småteman är kul.Idag var jag ute och hämtade blommor i rabatten, lite med tanke på att 1 av gäterna är trädgårdsmästare. Mina pioner är det bara ett par dagar kvar med och det fanns en som jag tittat på ett tag och idag fick den komma in... ...Och doftade så underbart.

Trevlig måndagskväll önskar jag er,
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med lunch, 4 tjejer och en grekisk sallad....inte helt fel. Önskar dig en fin midsommarvecka. Kramar från Maria

    SvaraRadera